topone

silmatha-kaiw

තම දරුවන් දෙදෙනා සමග පැවිදිව සිටින පොලොන්නරුව වැලිකන්දේ ස්වර්ණදීපාලංකාර හිමියන් ගම්, නගරවල පිඬුසිගා වඩිමින් එකතුකරගත් වියළි ආහාර පාසල් උපකරන  දුගී දුප්පත් පවුල්වල පාසල් දරුවන්ට සහ ආබාධ සහිතවූවන්ට පරිත්‍යාග කිරීමේ ආදර්ශමත් පුවතක් අපට වැලිකන්ද රිදිපොකුණ ගම්මානයෙන් දක්නට ලැබිණි.

ඒ අනුව සති කිහිපයක් පිඬුසිගා වඩිමින් එකතුකර ගත් පාසල් උපකරණ වියළි ආහාර වැලිකන්ද රිදීපොකුණ ශ්‍රී මහින්ද දහම් පාසල් දරුදැරියන් 108 දෙනෙකුට සහ ගම්මානයේ ආබාධසහිත වූවන්ට පරිත්‍යාග කිරීම (06) වනදා එම විහාරයේදී සිදු ක‍ළහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

සම්බුදු සසුනෙහි ත්‍රිවිධ පුණ්‍යක්‍රියා ලෙස හඳුන්වන දාන ශීල භාවනා යන කටයුතු මනා සිහි නුවණින් හා අවබෝධයෙන් සිදු කළ යුතුය. මේවා අංගුත්තර නිකායේ අට්ඨක නිපාතයේ පුඤ්ඤකිරියවත්ථු සූත්‍රයෙහි මෙලෙසින් විස්තර වේ.  තීණීමානි භික්ඛවේ පුඤ්ඤකිරිය වත්ථුනී කතමානී තීණී දානමයං පුඤ්ඤකිරියවත්ථු සීිලමයං පුඤ්ඤකිරියවත්ථු භාවනාමයං පුඤ්ඤතිරියවත්ථු යනාදී ලෙසය.එහි අරුත වන්නේ මහණෙනි මේ පුණ්‍යක්‍රියා වස්තු තුනකි.  ඒ තුන මොනවාද යත්  දානමය ශීලමය භාවනාමය පුණ්‍යක්‍රියා  වස්තු යනුවෙනි. මේවා සමබරව සිදු නොකළහොත් සිදුවන විපාක පිළිවෙළින් මෙම සූත්‍රය පෙන්වා දී ඇත.

තව දුරටත් කියවන්න...

නවතින්න ජීවිතය ගැන සිතන්න

නවතින්න මොහොතක්. ඔබේ ජීවිතය ගැන සිතා බලන්න. සංවාදයක යෙදෙමුද?
“අනේ මට නම් දැන් වෙලාවක් නෑ. හෙට බලමු.”
එලෙස ඔබ කොපමණ නම් දේවල් පසුවට කල් දමා තිබේද? ඉගෙන ගන්නා වියේදී ඔබ දහමට ළඟා වෙන්නට කල් දැමුවේ ඉගෙන ගත් පසුව ඒ ගැන සිතන අදහසිනි. එයින් අනතුරුව උපාධිය ලත් පසු රැකියාවක් ලැබුණු පසු. නිවසක් සෑදු පසු, විවාහයෙන් පසු, දරුවන්ගෙන් නිදහස් වූ පසු, දරුවන්ගේ දරුවන්ගෙන් නිදහස් වූ පසු.. ආදී වශයෙන් ඔබ කොතරම් නම් දේවල් පසුවට කල් දමා තිබේද? එලෙස පසුවට කල් දමන ලද බොහෝ දේ නැවත කර ගත නොහැකිව එය අනිවාර්යයෙන්ම ඔබ ලබන ආත්මෙටම කල් දමනවා සත්‍යය.

තව දුරටත් කියවන්න...

සම්බුදු රජාණන් වහන්සේ රජගහනුවර වේළුමනාරාමයේ වැඩ වාසය කරන සමයෙහි ඊට නුදුරින් වූ එක් ගමක සැදැහැති තරුණියක් වූවාය. ඇය දන්දීම විෂයයෙහි ඇළුණාය. භික්ෂුන් වහන්සේ නමක් දුටුවහොත් තමාගේ සන්තකයේ ඇති කුමන ආහාරකින් හෝ දන් දෙන්නීය. භික්ෂුවක නොදැක්කහොත් ශික්ෂාව පිණිස කොටසක්  වෙන්කර තබා භික්ෂුවක් පැමිණී කළ දන් දෙන්නීය. ඇගේ දෙමාපියන්ද ඇගේ මෙම ක්‍රියාව අගය කළාය. තවතවත් ඇය දන්දීම කෙරෙහි උනන්දු  කළාය. ඇය කෙරෙහි  ලබා දෙන ආහාර පාන වුව දෙගුණයකින්  ලබා දුන්නාය. මෙම අවස්ථාවල  ඇය එම ආහාර කොටස් දෙකකට වෙන්කර එහි අග්‍ර  කොටස භික්ෂුන් විෂයයෙහි දන් දුන්නාය.

තව දුරටත් කියවන්න...

දළදාහිමි වඳින්නට පැමිණෙන සැදැහැතියන් සිය ඇඳුම් පැලඳුම් පිළිබඳ නිසි විනයක්නොමැති ලෙස පැමිණෙන්නේ නම් ප්‍රධාන වාහල්කඩ අසලදීම පොලිස් නිලධාරීන්ගේමගපෙන්වීම යටතේ ඒ අවශ්‍යතාව සම්පූර්ණ කරගැනීමට සිදුවෙයි.එනිසාම පොදුවේ දළදා වඳින්නට එන සැදැහැතියන් වෙනුවෙන් 'දළදා වරුණ' නමින්ශ්‍රී දළදා මන්දිරය විසින් පළකරනු ලබන සඟරාවේ පළවූ මතු උපදෙස් කෙරෙහියොමුවීම ඔබට වඩාත් අනුබලයක් වනු ඇත.

තව දුරටත් කියවන්න...

වනාන්තරයේ මහා ගස් කොතෙකුත් ඇති මුත් වනස්පතියක සෙවණේ සිසිලස ලැබිම දුර්ලභය. දෑස් නැති අයෙකුට පවා එවැන්නක් හඳුනාගත හැකිය. දෛවෝපගත ලෙස එවැනි වනස්පතියකගේ සිසිලස විඳීමට අපිද වාසනාවන්ත වීමු. ඒ ශ්‍රී ලංකා අමරපුර මහා නිකායේ උත්තරීතර මහා නායක මා හිමිපාණන් වහන්සේගේ සෙවණෙහිය. දවුල්දෙණ මහානායක මා හිමිපාණන් වහන්සේ 102 වැනි ජන්ම දිනය නිමිත්තෙන් තබන සටහනකි.

තව දුරටත් කියවන්න...

වාර්ෂික ශ්‍රීපාද වන්දනා සමය (2016 - 2017) අද (13) දිනට යෙදෙන උඳුවප් පුන් ‍පොහා් දිනෙන්  ආරම්භ වේ. ශ්‍රී පාද වන්දනා සමය ආරම්භ කිරීම පිළිබඳ මූලික ආගමික වතාවන් ශ්‍රී පාදස්ථානාධිපති පැල්මඩුල්ල රජ මහා විහාරාධිපති බෙංගමුවේ ධම්ම දින්න නාහිමිපාණන් වහන්සේගේ අනුශාසනා පරිදි පැල්මඩුල්ල ගල්‍පොත්තාවෙල ශ්‍රී පාද රජමහා විහාරයේදී ඊයේ (12) අලුයම පැවැත්විණි.
පැල්මඩුල්ල ගල් ‍පොත්තාවෙල ශ්‍රීපාද රජමහා විහාරස්ථානයේ සමන්දේව මන්දිරය තුළ තැන්පත් කර තිබූ සමන් දෙවිදුන්ගේ ෙඓතිහාසික ප්‍රතිමාව, සධාතුක  කරඬුව ඇතුළු පුජා වස්තූන් පෙරේදා (11) සවස  4.21 ට යෙදුණු සුබ මොහොතින් පිටතට වැඩමකරවනු ලැබිය. අනතුරුව ප්‍රථම ගිලන්පස බුද්ධ පූජාව හා මුරුතැන් දේව පූජාව පැවැත්වීමෙන් පසු දහස් ගණනක් බැතිමත්හු භාර හාර ඔප්පු කිරීම හා පුද පූජා පැවැත්වීමට සිදුකළහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයට අයත් උතුරු මායිමේ අවසාන ප්‍රාදේශීය ‍ලේකම් කොට්ඨාසය ගල්ගමුවයි. නගරයට නුදුරින් මනස්කාන්ත පරිසරයක එමෙන්ම අතීත බෞද්ධ උරුමකම්වලට හිමිකම් කියන යකා බැඳි වැව ආශ්‍රිතව පිහිටා ඇත්තේ කංකානියාගම විහාරස්ථානයයි. මේ විහාරස්ථානයට අප ගියේ එහි වැඩ වසන නායක ස්වාමින් වහන්සේ මුණගැසීමේ අරමුණිනි. එහෙත් එහිදී කුඩා හිමි නමක් සඳහන් කර සිටියේ ''පැ‍ලේ ඉඳලා තවම ලොකු නම වැඩියේ නැහැ යනුවෙනි. අධික පින්න වැටෙන ඒ හිමිදිරියේ මොහොතක් ගතවුණි. ඊළඟ මොහොතේ විදුලි පන්දමක්ද අතැතිව උන්වහන්සේ ආවාස ගෙට ගොඩ වූහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

 
කසාවත යනු සිවුරට තවත් නමකි. ගස්වල කොල , පොතු මුල්, ආදිය තම්බා එම කහට පොවා සකස් කර ගන්නා බැවින් එසේ කියනු ලැබේ. මෙසේ ඖෂධීය ගුණයෙන් යුතු කහට නිසා මැසි මදුරු ආදී සතුන්ගෙන් වන උවදුරු අවම වේ. විශේෂයෙන් අරණ්යගවාසී භික්ෂුවට එයින් වැඩි ප්රතයෝජනයක් ලැබේ. එහෙත් දැනට වෙළෙඳ පොළේ ඇති විවිධ ඩයි වර්ග යොදා සකස් කරන ලද සිවුරුවලින් ඉහත කී ප්රතයෝජන ලැබීම උගහටය. විවිධ වර්ණයන් ගෙන් යුත් සිවුරු ඇතත් ඉදුනු නුග ගෙඩියේ පාට සිවුරු සඳහා වඩා සුදුසු බව කියනු ලැබේ.
මිනිස් සමාජයේ මූලික අවශ්යලතා හතරකි. එනම් ආහාරපාන, ඇඳුම්, නිවාස හා ලෙඩට බෙහෙත් යන මේවායි. මෙහි දී ප්රඇමුඛස්ථානය ලැබී ඇත්තේ ආහාරයටයි. ඊට හේතුව නම් ආහාරයෙන් තොරව කිසිවෙකුටත් ජීවත් විය නොහැකි වීමයි. භික්ෂුවටද මේ අවශ්යයතා අනිවාර්යයි. එහෙත් වෙනසකට ඇත්තේ චීවරයට හෙවත් ඇඳුමට ප්ර මුඛස්ථානය දීමයි. පැවිදි ජීවිතයේ ආහාරයටත් වඩා අවශ්යආ සාධකය වන්නේ හිරි ඔතප් රැක ගැනීමයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

තම රෝගී මවට කුඩාවට ස්ථිර නිවසක් තනන්නට ඊට අවශ්‍ය ග‍ඩොල් කපන පැවිදි කුඩා පුත්‍ර රත්නයන් දෙපළක් පිළිබඳව අපට අසන්නට ලැබෙන්නේ දිඹුලාගල අරලගංවිල බමුණකොටුව ගම්මානයෙනි.මේ අනුවේදනීය කතාව පිටුපස තවත් සැඟවුණු සංවේදී සිද්ධීන් බොහොමයකි. අරලගංවිල, බමුණුකොටුව පොළොන්නරුව ලිපිනයේ ඉඩමේ අයිතිය ලබන ඩබ්ලිව්.එල්. මංජුලා නිල්මිණී 45 වියැති තිදරු මවකි.

තව දුරටත් කියවන්න...

- කැලණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ සංස්කෘත අධ්‍යයන අංශයේ මහාචාර්ය ඉඳුරාගාරේ ධම්මරතන හිමි

 

බුදුරජාණන් වහන්සේගේ දේශනා සූත්‍ර වශයෙන් නම් කර ඇත. එම සූත්‍ර දිග ප්‍රමාණයෙන්ද, මධ්‍යම ප්‍රමාණයෙන්ද, කෙටි ප්‍රමාණයෙන්ද අන්තර්ගත වී ඇත. බුදුපියාණන් වහන්සේගේ දේශනා මුද්‍රණ වශයෙන් දිග වුවද, ප්‍රකාශ වශයෙන් ඉතාම කෙටියි. ඉතාම ගැඹුරු අර්ථයෙන් යුක්ත කෙටි වාක්‍යයයි. නිදර්ශන වශයෙන් අනිච්චාවත සංඛාරා නැතහොත් සබ්බේ සංඛාරා අනිච්චා යන වචන තුනේ වාක්‍ය වුවත් දීර්ඝ අර්ථයක් සහිත, දීර්ඝ ප්‍රකාශ ගණනාවක් කළ හැකි, දිග පොත් ලිවීමට හැකි පැය ගණන් විස්තර කළ හැකි කෙටි සූත්‍රයන් විශ්වාසා පරමා ඥාති වචන තුනේ තනි වාක්‍යයක් වුවද දීර්ඝ විස්තරයක් ගෙන යා හැකි කෙටි ප්‍රකාශයක්.

තව දුරටත් කියවන්න...

බණ පොතේ දක්නට ලැබෙන කුහක සූත්‍රයේ දී මිනිසා තුළ පවතින කුහක ගතිගුණ දක්වා තිබේ. කුහක බව යනු තමා තුළ නැති ගුණ තිබෙනවා සේ බාහිර සමාජයට පෙන්වීමයි. එය ද විවිධ ය. එනම්,01. තමා තුළ නොමැති යහපත් ගතිගුණ තමා ළඟ තිබෙනවා යයි කීම. නිදසුනක් ලෙස පංචශීලය නොරකින මිනිසා තමා පංචශීලය රකින්නේ යයි කීම.
02. තමා තුළ නොමැති යහපත් ගතිගුණ තමා ළඟ තිබෙනවා යයි අනුන් ලවා කියවීම. නිදසුනක් ලෙස පංචශීලය නොරකින මිනිසා තමා පංචශීලය රකින්නේ යයි අන්‍යයන් ලවා කියවා ගැනීම.

තව දුරටත් කියවන්න...

ගාලු කෝරළයේ ප්‍රධාන සංඝ නායක,
අහුන්ගල්‍ලේ සීවක නාහිමි


නායක හාමුදුරුවනේ “කුසල්” යනු කුමක්ද? කෙටියෙන් පහදමු.
කුසල් යනු දක්ෂ බවයි. ඒ වගේමයි පිරිසිදු, නිවැරදි යන අදහස්ද එයට ගත හැකියි. ලෝකෝත්තර වශයෙන් ගත් කළ නිවන් අවබෝධය සඳහා ගත යුතු මාවතේ අනලස්ව බුද්ධියෙන් පියවර ගැනීම ද කුසල් ලෙස හඳුන්වන්න පුළුවන්. ලෞකික වශයෙන් ගත් කල නිවැරදිව සියලු ක්‍ෂේත්‍රයකම උනන්දුවෙන් දියුණූව සඳහා තිදොරින්ම ක්‍රියාත්මක බවත් කුසල් ලෙස ඉතාම සරලව අර්ථකථනය කළ හැකියි.

තව දුරටත් කියවන්න...

සමාජයේ ජීවත් වන පුද්ගලයන් නොයෙක් බෙදීම් ඇති කොටගෙන පුද්ගලයන් මැනීම අතීතයේ සිටම පැවැත එන කාරණයකි. ඇතමෙක් ධර්ම දේශනා පවා ශ්‍රවණය කිරීමට පැමිණෙන්නේ  ධර්ම දේශනාවට වඩින ස්වාමීන් වහන්සේගේ උස්මිටිකම්  කලු සුදු භේදය සලකාගෙනය.

තව දුරටත් කියවන්න...

සුපසන් ජීවිතයකට ධර්ම කතා පෙළෙහි අද දවසෙහි ධර්ම කතාව සඳහා තෝරාගනු ලබන්නේ අංගුත්තර නිකායෙහි, චක්ක නිපාතයෙහි ප්‍රථම පන්නාසකයෙහි සාරාණීය වර්ගයට අයත් නකුල පිතූ සූත්‍ර දේශනාවයි. ලෞකික වශයෙනුත්, ලෝකෝත්තර වශයෙනුත්, ධර්මානුකූල ජීවිතයක සුවපත්වන ගෘහපති ජීවිත පිළිබඳව මේ සූත්‍ර දේශනාවෙන් පැහැදිලි වෙනවා.

තව දුරටත් කියවන්න...

බුදුරජාණන් වහන්සේ අනේ පිඬු සිටුතුමාගේ නිවසට දවසක් වැඩම කළහ. ඒ අවස්ථාවේ නිවස ඇතුළින් වෙනදාට නොමැති හඬක් ඇසෙන්නට විය. එම නිසා බුදුහු ඒ හඬ කිමෙක් දැයි විමසූහ. ඒ අවස්ථාවේ අනේපිඬු සිටුතුමා බුදුරජාණන් වහන්සේට කියා සිටින්නේ තම නිවසේ පසුගිය දිනවල සිදුවූ අලුත් සිද්ධිය ගැනයි. බුදුහාමුදුරුවනේ අපේ පුතාට මනාලියක් කැන්දාගෙන ආවා. ඇගේ නම සුජාතා. ධනවත් නිවසක සැපට හැදුණු කුමාරිකාවක් (අඞ්ඩා අඞ්ඩකුලා) ඇයගේ ගති ගුණ හරි අමුතුයි. තමන් ගැන විතරයි වැඩිපුර හිතන්නේ.

තව දුරටත් කියවන්න...

‘ශ්‍රද්ධාව‘ යනු අවබෝධයෙන් ඇතිවන පැහැදීමයි. ‘සද්ධහති තථාගතස්ස බෝධිං’ යන විග්‍රහයට අනුව ‘ශ්‍රද්ධාව නම් තෙරුවන් ගුණ පිළිබඳ අවබෝධයෙන් ඇති වෙන පැහැදීමයි. එවැනි ‘ශ්‍රද්ධාවන්ත බෞද්ධයා’ යනු බුද්ධරත්නය, ධම්මරත්නය, සංඝරත්නය යන තෙරුවන් ගුණ පිළිබඳව අවබෝධයෙන් ඇති කරගත්, පැහැදීමකින් යුක්ත වූ බුද්ධිමත් තැනැත්තෙකි. ‘කිං සච්චගවේසී’ වූ ඔහු ‘සත්‍යය කුමක්දැ’යි සොයා යන්නෙකි.

තව දුරටත් කියවන්න...

මේ ලෝකයෙහි දෙවියන්ට බඹුන්ට මිනිසුන්ට අග්‍ර වූයේ බුදුරජාණන් වහන්සේ පමණකි. ඉන් මෙපිට කිසිවෙක් උන්වහන්සේට සම නොවේ. බෞද්ධයාට තෙරුවන් සරණ යෑම හැර තවත් සරණක් පිහිටක් නැත.

තව දුරටත් කියවන්න...

සෑම ආශ්‍රැතවත් පෘථග්ජනයෙකුටම මරණය දුකක් වන අතර බියක්ද ඇති වේ. එහෙත් මරණයට පත් වන විට බිය නොවී සතුටින් විඳ දරා ගැනීමට අවැසි වන කාරණා සතරක් ධර්මයේ සඳහන් වේ.

තව දුරටත් කියවන්න...

දියෙහි ගසා ගෙන යන මිනිසා පිදුරු ගසෙහිත් එල්ලෙන්නේ යැයි කියමනක් තිබේ. විවිධ රෝගාබාධවලින් පීඩාවට ලක්වන්නා උත්සාහ දරන්නේ කෙසේ හෝ එයින් මිදී සුවය ලබන්නටය. එසේ සුවයක් සලසා දෙන්නේ යැයි කියන ඕනෑම තැනකට යන්නට රෝගීන් සහ ඔවුන්ට ආදරය කරන පවු‍ලේ අයද සූදානම්ය. එය අසරණ වූ සිතක ස්වභාවයයි. ඒ බව දන්නා වංචනිකයන් කරන්නේ එම අසරණ පුද්ගලයන් වෙතින් ප්‍රයෝජන ගැනීමය. දේව බලය වැනි විවිධාකාර අදෘශ්‍යමාන බලවේගවලින්, විශ්ව ශක්තියෙන් රෝග සුව කරන බව පවසමින් අසරණයන් මුලාකොට, ඔවුන් තව තවත් ප්‍රපාතයටම ඇද දමමින් අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්නා මේ වංචනිකයන් කරන්නේ 'කල දුටු කල වළ ඉහ ගැනීමයි'

තව දුරටත් කියවන්න...

- මහාචාර්ය පාතේගම ඤාණිස්සර හිමි

වසරක් ගෙවී නව වසරක් ආරම්භවීමට ඇත්තේ තව දින කිහිපයකි. ලෝකයේ බොහෝ රටවල මෙන්ම ශ්‍රී ලංකාවේ මිනිසුන්ද ලබන්නාවූ නව වසර පිළිගැනීමට සූදානම්ව සිටිති. එය මිනිසාගේ ස්වභාවයයි. නමුත් අපි මෙහිදී ප්‍රඥාවන්තව විවරණය කළ යුතු අවබෝධ කොට ගත යුතු කරුණු රාශියක් පවතියි.

තව දුරටත් කියවන්න...

සතුන් මැරීම, සොරකම් කිරීම ආදී පස්පව් දස අකුසල් කළ තැනැත්තා තමන් කළ පව්කම් සිහිකරමින් මෙලොවදී තැවෙන බවත් මෙලොවදී කළ කර්මවල විපාක වශයෙන් මරණින් මතු සතර අපායාදී දුගතිවල ඉපිද දුක් විඳින බවත් බුද්ධ දේශනාවේ සඳහන් වේ. මේ බව ප්‍රකාශ වන දේශනා අතර ධම්මපදයේ යමක වග්ගයේ 17 වන ගාථාවෙන් කළ පැහැදිලි කිරීම ගැන අවධානය යොමු කරමු.

තව දුරටත් කියවන්න...

අන් අයගේ යහපත් උපදේශ පිළිනොගෙන තද ගතියෙන් දිවිය ගෙවන්නා විනාශයට පැමිණේ. එය සනාථන දහමකි.  මේ බව පැහැදිලි කිරීමට පෙළ දහමෙහි ඉතා වටිනා උපමා කතාවක් දක්නට ලැබේ. එය නම් එක්තරා සිහිල් දියපිරි ජලාශයක මසුන්, ඉදිඹුවන්, කැස්බෑවන් ආදී නොයෙක් සත්වයෝ වාසය කළහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

අපේ සිංහල ජනවහරේ 'හය හතර' නොදන්නාකම පරිහානීය ලක්‌ෂණයක්‌ ලෙස සැලකේ. යම්කිසි දැනුමකින් තොරව පහත් අන්දමේ වැඩකටයුතු සිදුකරන යම් යම් පුද්ගලයන්ද හය හතර නොදන්නවුන් ලෙස ප්‍රකාශ වෙතත්, බොහෝ දෙනෙක්‌ මෙහි අරුත දැන සිටීදැයි සැක සහිතය. කෙසේ වෙතත් මෙය නිවැරැදිව තේරුම් ගැනීම වැදගත් වේ. හය යනු දිව්‍ය ලෝක හයයි. හතර යනු අපාය හතරයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

Mahabodhi Temple

කිංසීද සූත්‍රය

2015 වෙසක් තොරණ

47වන වරටත් ඉදිකළ - මහර තොරණ

 

Read more >>

යුගාසන කවි බණ 01

යුගාසන කවි බණ 02

-----------------------------------------------------------------------

වර්තමාන විහාරාධීපති

About Sriviwekaramaya

click here

Paritta

Paritta-01

Paritta-02

Paritta-03

Email Us :-

email

ගෞතම බුදුරජාණන් වහන්සේ

siddartha-kumaru
mul-jiwithaya-ha-vivahaya
buddathwayata-pathweema
gawthama-budurajanan-wahans
darma-pacharana-charika
sanga-samajaya-athiwima
lowata-sri-sddaramaya-pahal

bududhama
bududahame-ithihasaya
samma-sambuduwarun
niwana
thripitaka-ithihasaya
prathamadarma-sangayanawa
dewana-sangayanawa
thewana-sangayanawa
chathurarya-sathya
dukka-sathya
samudaya-sathya
niroda-sathya
dukka-niroda-gamini-patipad
therawada-bududhama
mahayana-bududhama
gihi-saha-pavidi-jiwithaya

anapanasathi-bawanawa

yoga-darshanaya

pasaloswaka-pohoya-dolaha-f

ශ්‍රී දළදා මාලිගාව

dalada-maligawa

රත්නමාලී යන්ත්‍රය

rathnamali-yanthraya

ata-wisi-bodi-puja

bodi-wandana-kawi

කලා ශිල්ප

srilankawe-kala-silpa
katayam-kalawa
athdath-katayam
isuru-muniya-katayam
wahalkada-katayam
korawak-gala-katayam
muragala-katayam
sadakada-pahana-katayam
ambakke-katayam

දහම් කරුණු

sathpurusa-ha-asathpurusa-p
sugathiya-ha-dugathiya
budunwahansege-iganweem
pranagathya-yanu-ha-in-midi
karmaya-ha-punarbawaya
alpechchathawaya
satharawaram-dewa-sankalpay
bawdha-chithra-kalawa
bawdha-darmaya-ha-chanithan
bududhama-ha-samaja-sankalp
bududhama-ha-samajaya
bududhama-ha-vivaha-jiwitha
nikaya-bedaya-ha-rajya-pala
barathiya-bawdha-padiwaru
sathara-sangra-wasthu
asu-maha-sawakayan-wahansel
biksu-sasanaya

කාව්‍ය ග්‍රන්ථ

subasithaya yasodarawatha

lowada-sagarawa

මෙම  කාව්‍ය ග්‍රන්ථ කියවන ඔබ සැමටත්  උතුම් වූ ශ්‍රී සද්ධර්මය  අවබෝධ වෙවා!......

ip address tracker software