topone

silmatha-kaiw

බෞද්ධ දර්ශනය එක් රටකට එක් ප්‍රදේශයකට හෝ එක් ජන වර්ගයකට පමණක් සීමා වූ දර්ශනයක් නොවේ. බුදු දහම අපේය එය අපට අයිති වස්තුවකැයි කියා එක් ජන කණ්ඩායමක් පැවසීම යුක්ති සහගත නොවේ. එයට හේතුව වන්නේ බුදු දහම විශ්ව සාධාරණ දර්ශනයක් බැවිනි. සත්‍ය දැකීම අවැසි සැමට බුදු දහමේ දොරටු විවෘතය. ප්‍රඥාව ලැබිමට කැමති සැම හට බුදු දහම විවෘතය.

තව දුරටත් කියවන්න...

ඔබට  එළඹුණු කුමන හෝ  කරදර විපත්වලදී ඊට පිළියම් ලෙස ඔබ බෞද්ධයකු නම් බෝධි පූජා තැබිම සිදු කරනු ඇත. ඒ හැරුණු විට කේන්ද්‍ර බලා නක්ෂත්‍රඥයන්ද මේ ග්‍රහ අපලවලට බෝධි පූජාවක් තියන්න යනුවෙන් ඔබට උපදෙස් දුන් වාර බොහෝ විය හැකිය.ග්‍රහ අපල දුරු කර ගැනීම සඳහා බෝධි පූජා තැබිම අතීතයේ සිටම බෞද්ධයන් විසින් සිදු කරනු ලබන දෙයකි. මෙවැනි කාර්්‍යයන් සඳහා බෝධි පූජා තැබිම තුළින් මොනතරම් දුරට ප්‍රතිඵල අත්කර ගත හැකිද යන්න පිළිබඳව අපි ධර්මානුකූලව විමසා බලමු.

තව දුරටත් කියවන්න...

භික්ෂු භික්ෂුණී, උපාසක උපාසිකා යන සිවුවනක් පිරිස ප්‍රධාන අරමුණක්  බලා‍පොරොත්තුවක් ඇතිව බුද්ධශාසනයේ කටයුතු කරති. එනම් නිර්වාන අවබෝධ කර ගත යුතුය යන්නයි. එම නිසා මේ ජීවිත තුළ අපි මහන්සිගත යුත්තේ පැහැදිලි අවබෝධයකින් පැහැදිලි අරමුණක් වෙනුවෙනුයි.
ලොවුතුරු බුදුරජාණන් වහන්සේගේ දහමට ප්‍රියකරන පුද්ගලයන් පිළිබඳව අංගුත්ර නිකායේ අනුරුද්ධ කියන සුත්‍රයේ කරණා අටක් පැහැදිලි කරනවා. ධර්මයට කැමැති වෙන පුද්ගලයෝ, හුදකලාව ප්‍රිය කරන අය, අල්පේච්ඡතාවය ප්‍රියකරන අය, නිතර සතුටින් ජීවිත ගතකරන්න කැමැති අය ආදී වශයෙන් එහි දැක්වෙනවා. මේ ලෝකය අතික්‍රමණය කරමින් මේ ලෝකයෙන් එතෙර වන්නට උත්සාහ කරන උනන්දු වන බලා‍පොරොත්තු ඇති අයට මේ ධර්මය විෂය වෙයි. කොයිතරම් ලැබිම්, නොලැබිම් අපේ ජීවිතවලට උරුම වුණත් අපි බලා‍පොරොත්තු වන නිරාමිස සතුට නොවන්නට පුළුවනි.

තව දුරටත් කියවන්න...

ඉතාලියේ බ්‍රෙෂියා විහාරාධිපති වතෝගල ධම්මික නාහිමියන්ගේ ජාත්‍යන්තර ධර්මදූත මෙහෙවර අගයා මල්වතු පාර්ශ්වයෙන් ඉතාලියේ ප්‍රධාන අධිකරණ සංඝනායක පදවිය පිරිනමා ඇත. ඒ පිළිබඳ අක්තපත්‍ර ප්‍රදානය මෙම මස 19 දා මහනුවර මල්වතු මහ විහාර උ‍පෝසථාගාරයේදී පැවැත්වේ.
‘බෞද්ධ’ යන වචනයේ අර්ථය වන්නේ ‘අවබෝධය’ යන්නයි. මෙම වචනයේ ගැබ් වී ඇති අර්ථය අවබෝධ කරගත් පසු අපට දෙවනුව නැඟෙන ප්‍රශ්නය වන්නේ අවබෝධ විය යුත්තේ සහ අවබෝධ කරගත යුත්තේ කුමක් පිළිබඳවද යන්නයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

මිනිසා යනු සත්ව ලෝකයෙහි උසස්ම සත්වයෙකි. උත්පත්තියෙන් මිනිසාගේ සිත ප්‍රභාස්වරවේ. පිරිසිදුවේ. පුද්ගලයා වයසින් වැඩීමත් සමග ආගන්තුකව ඇතුල්වන නානාවිධි ක්‍ලේෂයන්ගෙන් පිරිසිදු සිත අපිරිසිදු බවට පත්වේ. මිනිස් සිත කිළුටු වන ආකාරය මජ්ක්ධිම නිකායේ ඕපම්ම වග්ගයේ වත්ථූප සූත්‍රයේ කරුණු 16ක් ඇසුරින් බුදුරජාණන් වහන්සේ පෙන්වා දුන් සේක.

තව දුරටත් කියවන්න...

මිනිසාගේ පරම ආයුෂ අවුරුදු එකසිය විස්සක් බව එදා ගැමියෝ  නිතර නිතර කීහ.  නමුත් අද අවුරුදු සියයක් ජීවත්වීමත්  ඉතාම අසීරු කාර්යයකි. එහෙත් අවුරුදු සියයේ  කඩඉම ඉක්මවා අවුරුදු 102ට පියමං කළ ව්‍යාපාරිකයකු මෙන්ම ගොවියකු ලෙස කටයුතු කළ පිංවතෙකු හමුවිය.ඒ ජූලි 07 දින 102 වන උපන් දිනය සැමරූ දෙල්ගොඩ කඳුබොඩ පදිංචි රෝහණ මුදලාලි ලෙස කවුරුත් හඳුන්වන ලියනගේ ජයසේකර ලියනගේයි.ඔහුගේ උපන් දිනය සැමරුවේ තරු පහේ හෝටලයක හෝ තම ආලින්දයේ නොවෙයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

සැදෑ හිරු බැස ගිහින්ය. රැයේ ඇඳුන අඳුර ඉරා සුදු සඳ රැස් ගලා එන නිමේෂයේ මා සිත දැහැන් ගත වනු දැනේ. හමන මද නල සමඟ මුසුව ගිය මගේ සිතිවිලි කලාවැව ඉස්මත්තේ ගල් පවුර මත පතිත විය. මා අබියස ඇත්තේ අසිරිමත් බුදුරුවකි. ඒ අවුකන සම්බුදු පිළිරුවයි.

මගේ දෙසවන් ඇදී ගියේ ගුවන් විදුලියෙන් විකාශනය වූ ගී පැදි පෙළකට ය. ඒ ප්‍රවීණ ගායක සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ මධුර මනෝහර හඬිනි. ගී පදවැල් රජී වසන්ත වෙල්ගම ද, සංගීතය දර්ශන රුවන් දිසානායක ද සපයා ඇත. මේ කලාකරුවන් තිදෙනාගේ තුලාබර මෙහෙය නිසාම සෙල් කරුගේ විශිෂ්ටත්වයට ද ගීතයෙන් සාධාරණයක් ඉෂ්ඨ වී ඇතැයි සිතේ.

තව දුරටත් කියවන්න...

අවුරුද්දේ දොළොස් මාසය ප‍්‍රධානවශයෙන් සෘතු තුනකට බෙදේ. එනම්,
* හේමන්ත සෘතුව
* ගිම්හාන සෘතුව
* වස්සාන සෘතුව
යනුවෙනි. මෙහි වස්සාන සෘතුව ලෙස දැක්වෙන්නේ ඇසළ මස අවපෑලවිය පටන් ඉල් මස පුන් පොහොය දක්වා සාර මස් කාලයයි. බුදුන් වහන්සේ පහළ වූ භාරතය තුළ අදටත් ඉහත කී සෘතුවල ඒ ඒ කාර්යයන් ස්වභාවික වශයෙන් සිදුවෙනවා දැකගත හැකිය. වස්කාලය වනාහී වැසි වසින කාලයයි. අනෙකුත් සෘතු දෙකට වඩා වස්සාන සෘතුව තුළ එක දිගට වැසි ඇද හැලීම සිදුවේ.

තව දුරටත් කියවන්න...

ජය ශ්‍රී මහා බෝධීන් වහන්සේ මෙන්ම බෞද්ධ ජනතාව අතර ඉමහත් ගෞරව පූර්වක භක්තියෙන් වඳින පුදන ආනන්ද බෝධින් වහන්සේගේම අංකුරයක් රෝපණය කිරීමත් සමඟම දහම් සිසිලසින් සිත් නිවී සැනැසෙන මහර ශ්‍රී විවේකාරාම විහාරස්ථානය සාසනික සම්ප්‍රදායානුකූලවම ඇවතුම් පැවතුම් ඇති පූජනීය ස්ථානයකි.

මහනුවර කොළඹ කඩවත හරහා දිවෙන මහා මාර්ගය ආසන්නයේ කිරිබත්ගොඩ පසුකරවනවාත් සමගම ආසන්නවන මහර ශ්‍රී විවේකාරාම විහාරස්ථානය ඉපැරැණිම සිද්ධස්ථානයක් නොවූවත් ඉතා ඉක්මනින් ශ්‍රද්ධා බුද්ධි සම්පන්න සැදැහැවතුන්ගේ සිත් තුළ පැලපදියම් වී ඇත්තේ ආනන්ද බෝධියේ ශාන්ත පිහිටිමත් මෙතෙක් විහාරස්ථානයක බස්නාහිර පලාතේ දී දක්නට ලැබී නැති බුද්ධ ප්‍රතිමා වහන්සේලාත් ඉපැරණි ක්‍රමවේද අනුව යමින් කෙරෙන පුද පූජාත් නීතිරිති නැති අවබෝධයෙන් ගත සිත සංවර කර ගැනීමට නැඹුරු කොට ඇති ස්වාමීන් වහන්සේලාගේ අවවාද රටාවත් නිසා යැයි සිතේ.

විහාරස්ථානාධිපති ශාස්ත්‍රවේදී ගරු මීගහතැන්නේ සංඝරක්‍ඛිත හිමි තරුණ භික්‍ෂූන් වහන්සේ නමක් වුවත් ගැඹුරු ආගමික නැඹුරුවත් ධර්මධර බවත් පැසුණු මහ තෙරුන් වහන්සේ නමකගේ මෙන් ප්‍රසන්නය.

තව දුරටත් කියවන්න...

කළමනාකරණය යන සංකල්පය පිළිබඳව සාකච්ඡා කිරීමට විද්වත් කථිකාවක් ගොඩ නැගීමට මෙම කාල වකවානුව ඉතා යෝග්‍ය වේ. එයට මූලික හේතුව වන්නේ නිසි කළමනාකරණයක් නොමැති කමින් අද නිසි කළමනාකරණයක් නොමැතිකමින් අද වනවිට රටට, සමාජයට, මිනිසාට විපත් රැසකට මුහුණ පෑමට සිදුව තිබිමයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

මෛත්‍රී සහගත සිත, මිතුරු ලෙස සිතීම, මිත්‍රබව, ස්නේහය.ප්‍රිය මනාප පුද්ගලයකු දැකීමෙන් මිත්‍ර සිත ඇතිවේද, එසේ සෑම කෙනෙකු ගැනම සිතීම මෙත්තානමි.
මෛත්‍රී භාවනාවේ යෙදෙන යෝගාවචරයාට ලැබෙන අනුසස් එකොළොසකි. එයින් දහයක්ම මේ ජීවිතය තුළදීම අත්විදිය හැකියි. එකොළොස් වැනි ආනිශංසය වුවද මේ ජීවිතය තුළම ලබාගත හැකි නිවණය. බඹලොව උපදිනු ලබන්නේ නිවන ලබාගත නොහැකි වූ විට පමණි. එසේ වුවහොත් එය පරලොවදී ලබන ආනිශංසයකි.

තව දුරටත් කියවන්න...

බුද්ධ දේශනයට අනුව සංසාරය ඉතා  භයානකය. සංසාර චක්‍රයේදී මිනිසුන්ට පමණක් නොව තිරිසන් සතුන්ට පවා ඝෝර, දරුණු, භයානක දුක්ඛ දෝමනස්සයන්ට මුහුණදීමට සිදු වෙයි. යමෙක් එක් ආත්මයක දේවත්වය ලැබුවත් පින් අවසන් වීමෙන් අනතුරුව අසූචි ආහාරයට ගන්නා පණුවෙක් වී ඉපදීමටද පුළුවන.

තව දුරටත් කියවන්න...

තම දරුවන් දෙදෙනා සමග පැවිදිව සිටින පොලොන්නරුව වැලිකන්දේ ස්වර්ණදීපාලංකාර හිමියන් ගම්, නගරවල පිඬුසිගා වඩිමින් එකතුකරගත් වියළි ආහාර පාසල් උපකරන  දුගී දුප්පත් පවුල්වල පාසල් දරුවන්ට සහ ආබාධ සහිතවූවන්ට පරිත්‍යාග කිරීමේ ආදර්ශමත් පුවතක් අපට වැලිකන්ද රිදිපොකුණ ගම්මානයෙන් දක්නට ලැබිණි.

ඒ අනුව සති කිහිපයක් පිඬුසිගා වඩිමින් එකතුකර ගත් පාසල් උපකරණ වියළි ආහාර වැලිකන්ද රිදීපොකුණ ශ්‍රී මහින්ද දහම් පාසල් දරුදැරියන් 108 දෙනෙකුට සහ ගම්මානයේ ආබාධසහිත වූවන්ට පරිත්‍යාග කිරීම (06) වනදා එම විහාරයේදී සිදු ක‍ළහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

සම්බුදු සසුනෙහි ත්‍රිවිධ පුණ්‍යක්‍රියා ලෙස හඳුන්වන දාන ශීල භාවනා යන කටයුතු මනා සිහි නුවණින් හා අවබෝධයෙන් සිදු කළ යුතුය. මේවා අංගුත්තර නිකායේ අට්ඨක නිපාතයේ පුඤ්ඤකිරියවත්ථු සූත්‍රයෙහි මෙලෙසින් විස්තර වේ.  තීණීමානි භික්ඛවේ පුඤ්ඤකිරිය වත්ථුනී කතමානී තීණී දානමයං පුඤ්ඤකිරියවත්ථු සීිලමයං පුඤ්ඤකිරියවත්ථු භාවනාමයං පුඤ්ඤතිරියවත්ථු යනාදී ලෙසය.එහි අරුත වන්නේ මහණෙනි මේ පුණ්‍යක්‍රියා වස්තු තුනකි.  ඒ තුන මොනවාද යත්  දානමය ශීලමය භාවනාමය පුණ්‍යක්‍රියා  වස්තු යනුවෙනි. මේවා සමබරව සිදු නොකළහොත් සිදුවන විපාක පිළිවෙළින් මෙම සූත්‍රය පෙන්වා දී ඇත.

තව දුරටත් කියවන්න...

නවතින්න ජීවිතය ගැන සිතන්න

නවතින්න මොහොතක්. ඔබේ ජීවිතය ගැන සිතා බලන්න. සංවාදයක යෙදෙමුද?
“අනේ මට නම් දැන් වෙලාවක් නෑ. හෙට බලමු.”
එලෙස ඔබ කොපමණ නම් දේවල් පසුවට කල් දමා තිබේද? ඉගෙන ගන්නා වියේදී ඔබ දහමට ළඟා වෙන්නට කල් දැමුවේ ඉගෙන ගත් පසුව ඒ ගැන සිතන අදහසිනි. එයින් අනතුරුව උපාධිය ලත් පසු රැකියාවක් ලැබුණු පසු. නිවසක් සෑදු පසු, විවාහයෙන් පසු, දරුවන්ගෙන් නිදහස් වූ පසු, දරුවන්ගේ දරුවන්ගෙන් නිදහස් වූ පසු.. ආදී වශයෙන් ඔබ කොතරම් නම් දේවල් පසුවට කල් දමා තිබේද? එලෙස පසුවට කල් දමන ලද බොහෝ දේ නැවත කර ගත නොහැකිව එය අනිවාර්යයෙන්ම ඔබ ලබන ආත්මෙටම කල් දමනවා සත්‍යය.

තව දුරටත් කියවන්න...

සම්බුදු රජාණන් වහන්සේ රජගහනුවර වේළුමනාරාමයේ වැඩ වාසය කරන සමයෙහි ඊට නුදුරින් වූ එක් ගමක සැදැහැති තරුණියක් වූවාය. ඇය දන්දීම විෂයයෙහි ඇළුණාය. භික්ෂුන් වහන්සේ නමක් දුටුවහොත් තමාගේ සන්තකයේ ඇති කුමන ආහාරකින් හෝ දන් දෙන්නීය. භික්ෂුවක නොදැක්කහොත් ශික්ෂාව පිණිස කොටසක්  වෙන්කර තබා භික්ෂුවක් පැමිණී කළ දන් දෙන්නීය. ඇගේ දෙමාපියන්ද ඇගේ මෙම ක්‍රියාව අගය කළාය. තවතවත් ඇය දන්දීම කෙරෙහි උනන්දු  කළාය. ඇය කෙරෙහි  ලබා දෙන ආහාර පාන වුව දෙගුණයකින්  ලබා දුන්නාය. මෙම අවස්ථාවල  ඇය එම ආහාර කොටස් දෙකකට වෙන්කර එහි අග්‍ර  කොටස භික්ෂුන් විෂයයෙහි දන් දුන්නාය.

තව දුරටත් කියවන්න...

දළදාහිමි වඳින්නට පැමිණෙන සැදැහැතියන් සිය ඇඳුම් පැලඳුම් පිළිබඳ නිසි විනයක්නොමැති ලෙස පැමිණෙන්නේ නම් ප්‍රධාන වාහල්කඩ අසලදීම පොලිස් නිලධාරීන්ගේමගපෙන්වීම යටතේ ඒ අවශ්‍යතාව සම්පූර්ණ කරගැනීමට සිදුවෙයි.එනිසාම පොදුවේ දළදා වඳින්නට එන සැදැහැතියන් වෙනුවෙන් 'දළදා වරුණ' නමින්ශ්‍රී දළදා මන්දිරය විසින් පළකරනු ලබන සඟරාවේ පළවූ මතු උපදෙස් කෙරෙහියොමුවීම ඔබට වඩාත් අනුබලයක් වනු ඇත.

තව දුරටත් කියවන්න...

වනාන්තරයේ මහා ගස් කොතෙකුත් ඇති මුත් වනස්පතියක සෙවණේ සිසිලස ලැබිම දුර්ලභය. දෑස් නැති අයෙකුට පවා එවැන්නක් හඳුනාගත හැකිය. දෛවෝපගත ලෙස එවැනි වනස්පතියකගේ සිසිලස විඳීමට අපිද වාසනාවන්ත වීමු. ඒ ශ්‍රී ලංකා අමරපුර මහා නිකායේ උත්තරීතර මහා නායක මා හිමිපාණන් වහන්සේගේ සෙවණෙහිය. දවුල්දෙණ මහානායක මා හිමිපාණන් වහන්සේ 102 වැනි ජන්ම දිනය නිමිත්තෙන් තබන සටහනකි.

තව දුරටත් කියවන්න...

වාර්ෂික ශ්‍රීපාද වන්දනා සමය (2016 - 2017) අද (13) දිනට යෙදෙන උඳුවප් පුන් ‍පොහා් දිනෙන්  ආරම්භ වේ. ශ්‍රී පාද වන්දනා සමය ආරම්භ කිරීම පිළිබඳ මූලික ආගමික වතාවන් ශ්‍රී පාදස්ථානාධිපති පැල්මඩුල්ල රජ මහා විහාරාධිපති බෙංගමුවේ ධම්ම දින්න නාහිමිපාණන් වහන්සේගේ අනුශාසනා පරිදි පැල්මඩුල්ල ගල්‍පොත්තාවෙල ශ්‍රී පාද රජමහා විහාරයේදී ඊයේ (12) අලුයම පැවැත්විණි.
පැල්මඩුල්ල ගල් ‍පොත්තාවෙල ශ්‍රීපාද රජමහා විහාරස්ථානයේ සමන්දේව මන්දිරය තුළ තැන්පත් කර තිබූ සමන් දෙවිදුන්ගේ ෙඓතිහාසික ප්‍රතිමාව, සධාතුක  කරඬුව ඇතුළු පුජා වස්තූන් පෙරේදා (11) සවස  4.21 ට යෙදුණු සුබ මොහොතින් පිටතට වැඩමකරවනු ලැබිය. අනතුරුව ප්‍රථම ගිලන්පස බුද්ධ පූජාව හා මුරුතැන් දේව පූජාව පැවැත්වීමෙන් පසු දහස් ගණනක් බැතිමත්හු භාර හාර ඔප්පු කිරීම හා පුද පූජා පැවැත්වීමට සිදුකළහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයට අයත් උතුරු මායිමේ අවසාන ප්‍රාදේශීය ‍ලේකම් කොට්ඨාසය ගල්ගමුවයි. නගරයට නුදුරින් මනස්කාන්ත පරිසරයක එමෙන්ම අතීත බෞද්ධ උරුමකම්වලට හිමිකම් කියන යකා බැඳි වැව ආශ්‍රිතව පිහිටා ඇත්තේ කංකානියාගම විහාරස්ථානයයි. මේ විහාරස්ථානයට අප ගියේ එහි වැඩ වසන නායක ස්වාමින් වහන්සේ මුණගැසීමේ අරමුණිනි. එහෙත් එහිදී කුඩා හිමි නමක් සඳහන් කර සිටියේ ''පැ‍ලේ ඉඳලා තවම ලොකු නම වැඩියේ නැහැ යනුවෙනි. අධික පින්න වැටෙන ඒ හිමිදිරියේ මොහොතක් ගතවුණි. ඊළඟ මොහොතේ විදුලි පන්දමක්ද අතැතිව උන්වහන්සේ ආවාස ගෙට ගොඩ වූහ.

තව දුරටත් කියවන්න...

 
කසාවත යනු සිවුරට තවත් නමකි. ගස්වල කොල , පොතු මුල්, ආදිය තම්බා එම කහට පොවා සකස් කර ගන්නා බැවින් එසේ කියනු ලැබේ. මෙසේ ඖෂධීය ගුණයෙන් යුතු කහට නිසා මැසි මදුරු ආදී සතුන්ගෙන් වන උවදුරු අවම වේ. විශේෂයෙන් අරණ්යගවාසී භික්ෂුවට එයින් වැඩි ප්රතයෝජනයක් ලැබේ. එහෙත් දැනට වෙළෙඳ පොළේ ඇති විවිධ ඩයි වර්ග යොදා සකස් කරන ලද සිවුරුවලින් ඉහත කී ප්රතයෝජන ලැබීම උගහටය. විවිධ වර්ණයන් ගෙන් යුත් සිවුරු ඇතත් ඉදුනු නුග ගෙඩියේ පාට සිවුරු සඳහා වඩා සුදුසු බව කියනු ලැබේ.
මිනිස් සමාජයේ මූලික අවශ්යලතා හතරකි. එනම් ආහාරපාන, ඇඳුම්, නිවාස හා ලෙඩට බෙහෙත් යන මේවායි. මෙහි දී ප්රඇමුඛස්ථානය ලැබී ඇත්තේ ආහාරයටයි. ඊට හේතුව නම් ආහාරයෙන් තොරව කිසිවෙකුටත් ජීවත් විය නොහැකි වීමයි. භික්ෂුවටද මේ අවශ්යයතා අනිවාර්යයි. එහෙත් වෙනසකට ඇත්තේ චීවරයට හෙවත් ඇඳුමට ප්ර මුඛස්ථානය දීමයි. පැවිදි ජීවිතයේ ආහාරයටත් වඩා අවශ්යආ සාධකය වන්නේ හිරි ඔතප් රැක ගැනීමයි.

තව දුරටත් කියවන්න...

Mahabodhi Temple

කිංසීද සූත්‍රය

2015 වෙසක් තොරණ

47වන වරටත් ඉදිකළ - මහර තොරණ

 

Read more >>

යුගාසන කවි බණ 01

යුගාසන කවි බණ 02

-----------------------------------------------------------------------

වර්තමාන විහාරාධීපති

About Sriviwekaramaya

click here

Paritta

Paritta-01

Paritta-02

Paritta-03

Email Us :-

email

ගෞතම බුදුරජාණන් වහන්සේ

siddartha-kumaru
mul-jiwithaya-ha-vivahaya
buddathwayata-pathweema
gawthama-budurajanan-wahans
darma-pacharana-charika
sanga-samajaya-athiwima
lowata-sri-sddaramaya-pahal

bududhama
bududahame-ithihasaya
samma-sambuduwarun
niwana
thripitaka-ithihasaya
prathamadarma-sangayanawa
dewana-sangayanawa
thewana-sangayanawa
chathurarya-sathya
dukka-sathya
samudaya-sathya
niroda-sathya
dukka-niroda-gamini-patipad
therawada-bududhama
mahayana-bududhama
gihi-saha-pavidi-jiwithaya

anapanasathi-bawanawa

yoga-darshanaya

pasaloswaka-pohoya-dolaha-f

ශ්‍රී දළදා මාලිගාව

dalada-maligawa

රත්නමාලී යන්ත්‍රය

rathnamali-yanthraya

ata-wisi-bodi-puja

bodi-wandana-kawi

කලා ශිල්ප

srilankawe-kala-silpa
katayam-kalawa
athdath-katayam
isuru-muniya-katayam
wahalkada-katayam
korawak-gala-katayam
muragala-katayam
sadakada-pahana-katayam
ambakke-katayam

දහම් කරුණු

sathpurusa-ha-asathpurusa-p
sugathiya-ha-dugathiya
budunwahansege-iganweem
pranagathya-yanu-ha-in-midi
karmaya-ha-punarbawaya
alpechchathawaya
satharawaram-dewa-sankalpay
bawdha-chithra-kalawa
bawdha-darmaya-ha-chanithan
bududhama-ha-samaja-sankalp
bududhama-ha-samajaya
bududhama-ha-vivaha-jiwitha
nikaya-bedaya-ha-rajya-pala
barathiya-bawdha-padiwaru
sathara-sangra-wasthu
asu-maha-sawakayan-wahansel
biksu-sasanaya

කාව්‍ය ග්‍රන්ථ

subasithaya yasodarawatha

lowada-sagarawa

මෙම  කාව්‍ය ග්‍රන්ථ කියවන ඔබ සැමටත්  උතුම් වූ ශ්‍රී සද්ධර්මය  අවබෝධ වෙවා!......

ip address tracker software